DUIT -DUIT DAN BARANG LAMA UNTUK DIJUAL SILA KLIK DI BAWAH

[FOR SALE]


Thursday, January 7, 2010

Wang Kertas Malaysia Siri ke 5












Aku memang berminat dengan wang kertas siri ke 5 ini. Aku dah ada beberapa set dari RM1 hingga RM100. Nilai muka yang lebih daripada itu belum mampu lagi agaknya.
Tandatangan Dato' Aziz Taha sentiasa melekat dalam minat aku. Begitu juga dengan siri ke 4, tapi untuk siri ke 4 aku ada setakat nilai muka RM50 sahaja.

6 comments:

  1. kat mane nak jual Rm 1 mcm ni. tak tau tempat....

    ReplyDelete
  2. sya ada duit RM 1,RM5,RM10 DAN RM 100 ...NK BELI ker??harga berapa??

    ReplyDelete
  3. sa da duit rm1,brapa harga ia ya???

    ReplyDelete
  4. saya ada duit rm1 sama mcm dlm gambar diatas...no siri bermula dgn BRO...no je x ingat. kalau berminat boleh what's up sy 0196136621. kalau nak beli kena dgn harga sy jual la...

    ReplyDelete
  5. saya ade duit rm2 , sama macam gmbar nombor pertama tuh ,
    berapa bole dpt ? nk jual katmana , no saya 0172231712

    ReplyDelete