DUIT -DUIT DAN BARANG LAMA UNTUK DIJUAL SILA KLIK DI BAWAH

[FOR SALE]


Thursday, January 7, 2010

Wang Kertas Malaysia Siri ke 5












Aku memang berminat dengan wang kertas siri ke 5 ini. Aku dah ada beberapa set dari RM1 hingga RM100. Nilai muka yang lebih daripada itu belum mampu lagi agaknya.
Tandatangan Dato' Aziz Taha sentiasa melekat dalam minat aku. Begitu juga dengan siri ke 4, tapi untuk siri ke 4 aku ada setakat nilai muka RM50 sahaja.

8 comments:

  1. kat mane nak jual Rm 1 mcm ni. tak tau tempat....

    ReplyDelete
  2. sya ada duit RM 1,RM5,RM10 DAN RM 100 ...NK BELI ker??harga berapa??

    ReplyDelete
  3. sa da duit rm1,brapa harga ia ya???

    ReplyDelete
  4. saya ada duit rm1 sama mcm dlm gambar diatas...no siri bermula dgn BRO...no je x ingat. kalau berminat boleh what's up sy 0196136621. kalau nak beli kena dgn harga sy jual la...

    ReplyDelete
  5. saya ade duit rm2 , sama macam gmbar nombor pertama tuh ,
    berapa bole dpt ? nk jual katmana , no saya 0172231712

    ReplyDelete
  6. saya pon ada tapi rm 1 lama sign aishah .. whatsapp 0174296760 . call @ MESEG 0164751689

    ReplyDelete
  7. Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja, dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA, awalnya saya ragu dan tidak percaya, tapi setelah saya lihat pembuktian video AKI ZYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar terbukti dan 2Miliar yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan. Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita, semua cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya. Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. Dan satu hal yang perlu Anda ingat, “Jika Anda terlahir miskin itu bukan salah siapapun, namun jika Anda mati miskin itu merupakan salah Anda, saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah/Pesugihan Putih AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia,jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet »»>KLIK DISINI<«« Wassalam





    RITUAL DUNIA GHAIB

    RITUAL TEMBUS TOGEL/LOTREY

    BUAYER MUSTIKA

    ReplyDelete