DUIT -DUIT DAN BARANG LAMA UNTUK DIJUAL SILA KLIK DI BAWAH

[FOR SALE]


Saturday, January 23, 2010

Dulang Tembaga Lama

1. Bergaris pusat 18 inci dengan berat 1.6kg.(TELAH DITEBUS OLEH HAMBA ALLAH DARI TAIPING, PERAK)

2. Bergaris pusat 17 inci dengan berat 1.1kg

3. Bergaris pusat 17inci dengan berat 1.1 kg

4. Bergaris pusat 17 inci dengan berat 1.1 kg

5. Bergaris pusat 17inci dengan berat 0.9 kg.

Dulang atau talam tembaga ini pernah digunakan untuk mengangkut hidangan untuk dihidang kepada tetamu. Juga digunakan sebagai tempat meletakkan makanan bagi orang yang makan setalam bersama. Aku pernah makan setalam dengan menggunakan dulang sebegini semasa kenduri di surau kampung kami.

16 comments:

  1. saya ada tembaga yg sama mcm tembaga yg no.1 tu , siapa yg brkenan sila wechat saya , ---> laila_awan98

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam brp nk jual dulang tembaga cik..brp ukuran dlm yer..boleh watsup sy 0166311625

      Delete
    2. Assalam brp nk jual dulang tembaga cik..brp ukuran dlm yer..boleh watsup sy 0166311625

      Delete
  2. saya mencari dulang tembaga untuk dijual.. sila msg saya di 0182447559. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ada Dulang Hantaran 6biji
      0189501775

      Delete
  3. sy ada dulang tulisan jawi raja anum.. berminat tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. As salam..wah macam menarik je bunyinye dulang tembaga raja anum?...

      Delete
    2. As salam..wah macam menarik je bunyinye dulang tembaga raja anum?...

      Delete
    3. As salam..wah macam menarik je bunyinye dulang tembaga raja anum?...

      Delete
    4. As salam..wah macam menarik je bunyinye dulang tembaga raja anum?...

      Delete
  4. As Salam,Sy ada periuk tembaga lama utk dijual....sesiapa berminat boleh hubungi @ whatsapp sy 0183783307.

    ReplyDelete
  5. saya mempunyai dulang tembaga beserta alatan2 di atas dulang.kalau berminat nak beli boleh hubungi saya 0133110219 KL

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja, dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA, awalnya saya ragu dan tidak percaya, tapi setelah saya lihat pembuktian video AKI ZYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar terbukti dan 2Miliar yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan. Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita, semua cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya. Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. Dan satu hal yang perlu Anda ingat, “Jika Anda terlahir miskin itu bukan salah siapapun, namun jika Anda mati miskin itu merupakan salah Anda, saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah/Pesugihan Putih AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia,jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet »»>KLIK DISINI<«« Wassalam





    RITUAL DUNIA GHAIB

    RITUAL TEMBUS TOGEL/LOTREY

    BUAYER MUSTIKA

    ReplyDelete
  8. Saya ada 6 Biji Dulang Hantaran Tembaga 0189501774

    ReplyDelete