DUIT -DUIT DAN BARANG LAMA UNTUK DIJUAL SILA KLIK DI BAWAH

[FOR SALE]


Friday, November 4, 2011

RM1 ALI ABUL HASSAN SULAIMAN.


      RM1 ALI ABUL HASSAN MEMPUNYAI BERBAGAI CERITA.
1. Tandatangan oleh "AISHAH" iaitu Cik Puan Aishah yang menjadi Permaisuri Agong dulu, hanya ada beberapa keping sahaja di Malaysia .
2. Kononnya duit dari alam ghaib di mana gabenornya adalah "AISHAH", telah terlepas ke alam nyata. Hanya ada beberapa keping sahaja di alam nyata ini.
3.Kononnya juga duit anugerah dari Raja Alam Ghaib kepada seseorang di alam nyata. Duit ini jika dipersembahkan semula kepada Raja Alam Ghaib dengan selengkapnya, iaitu RM100, RM50, RM10, RM5 dan RM1 ini, bakal diganjarkan dengan nilai jutaan ringgit dari alam sana.

Pengalamanku
1. Aku pernah didatangi oleh seseorang yang menginginkan duit ini. Aku kata ada tapi harganya mahal. Beliau memberitahu telah mencari seluruh negara dengan beberapa ahli kumpulannya yang berada di utara,
selatan, tengah dan timur semenanjung tetapi tidak berjumpa. Beliau cukup seronok bila melihat duit ini memang wujud, dan mengajak aku join kumpulannya. Aku menolak dengan baik kerana aku hanyalah collector, aku ingin menjual duit ni dengan harga RM 2222.22.

Kemudian beliau menelefon rakan-rakannya memberitahu hal tersebut dan mula membuat perbincangan. Dalam pada itu aku bertanya untuk apa duit ini, katanya untuk pelengkap duit sign aishah bagi dipersembahkan ke alam sana. Selepas perbincangan beliau setuju untuk bayar RM1007.77. Aku terima bayarannya dan serahkan duit tersebut kepadanya.  Semua harga makanan yang kami makan di restoran tersebut beliau bayar dengan gembiranya.

2. Aku mendapat panggilan telefon dari seseorang yang menyuruh aku ke suatu tempat di Jerantut, Pahang. Ada orang perlukan duit tersebut. Kerana rasa ingin tahu aku memandu keseorangan ke sana. Sampai tempat yang dijanjikan aku telefon balik individu tersebut. Katanya dia tak dapat datang, aku disuruh tunggu sekejap ada orang akan ambil .Kemudian sampai seorang pemuda,selepas bersalaman aku membuat beberapa pertanyaan dalam loghat kelantan kerana aku tahu ramai orang jerantut berasal dari kelantan. Ternyata pemuda ini pun bercakap dalam loghat kelantan juga. Selepas aku yakin dengan kejujuran dia, aku ikut dia memasuki satu kampung di Jerantut. Sampai di satu rumah sudah ada beberapa orang yang sedia menunggu.

Selepas memberi salam, aku masuk dan bersalaman dengan mereka. Kemudian aku diminta masuk ke satu bilik. Dalam bilik tersebut aku dapati ada seorang lelaki pertengahan umur sedang duduk atas sejadah, berpakainan serba putih memakai serban putih. Aku memberi salam, bersalaman dan duduk berhadapan dengan beliau. Aku memberitahu ada seseorang yang minta aku ke situ, tapi aku kecewa kerana dia tak hadir bersama. Sambil mata aku melilau melihat sekeliling yang dipenuhi barang antik, barang mistik serta beberapa buah2an dan tumbuh2an yang agak luar biasa.

Dia mula bercerita, yang perlukan duit ini adalah orang dari alam ghaib, dia minta aku bersama beliau untuk memasuki alam sana dan membuat pertukaran. Tapi bukan sekarang kerana dia perlu menghubungi orang sana dan memberitahu nama individu menyimpan duit ni . Jika persetujuan telah dicapai baru kami akan datang ke sana. Aku cuba tanya di mana, macam mana nak masuk ke sana.
Beliau memberitahu tempatnya di sebuah gunung di negeri pahang, pergi dengan kereta, tinggalkan di satu tempat, berjalan kaki ke kawasan tersebut. Sejenis minyak akan disapukan ke kelopak mata atau kening, bila saja mata dibuka kita telah sampai ke alam bunian. Jika kita dah berjanji untuk minta pertukaran wang, kita jangan tergoda dengan benda2 lain yang terdapat di alam sana. Katanya terdapat bermacam2 benda di alam sana  yang boleh menyebabkan kita tergoda. Aku anggukkan kepala tanda faham apa cerita beliau.
Dalam kepala aku terfikir, macam mana jika aku masuk hanya satu hari tetapi sebenarnya dalam alam nyata dah jadi satu bulan, kecoh tempat kerja aku.

Aku memberitahu, aku hanyalah pengumpul duit sebegini, aku mahu urusan yang cepat dan pantas, jika urusan yang hendak dibuat agak lama, aku keberatan. Yang paling pantas adalah aku jual saja duit ni dengan harga tertentu dan aku terus boleh balik. Aku memberitahu aku ada pekerjaan tetap, urusan sebegini adalah sambilan saja. Setelah berborak seketika, aku mohon maaf sebab tak dapat nak ikut apa dirancang oleh beliau.

Selepas keluar dari bilik beliau aku dapati di ruang tamu dah makin ramai orang. Aku duduk sekejap dan berbual2 dengan mereka dalam loghat kelantan. Mereka minta untuk melihat duit ini. Aku tunjukkan kepada mereka dengan nasihat jangan terkotor dan terlipat. Seorang demi seorang melihat dengan teliti dan berhati2.Ada juga yang ambil gambar pakai h/phone, antara mereka ada yang bercerita dalam berbagai versi tentang duit ni, aku diam saja sebab tak nak malukan mereka.

Selepas habis, mereka pulangkan duit dan aku mohon untuk balik, tiba-tiba ada antara mereka yang bagi cadangan untuk dibawa ke Kuala Lumpur sebab di sana ada orang yang boleh buat tukaran yang cepat dengan nilai ratusan ribu ringgit. Kemudian aku tanya beliau macam mana, berapa orang nak ikut, macam mana nak pergi. 

Katanya di KL ada orang tunggu, kita di sini kena tengok ada berapa orang. Kemudian aku beritahu, aku dah nilaikan duit ini RM1000, kalau sapa2 nak ikut kita sama2 keluar modal untuk bayar kepada aku nilai duit ini, kalau ada 4 orang maknanya termasuk aku jadi 5 orang. Bayar kepada aku RM800 dan RM200 lagi kira bahagian aku dan kita akan bersama ke sana. Kerana aku beritahu mereka kalau duit ini rosak atau tak dapat balik kita sama2 rugi, kalau untung sama-sama untung, aku tak sanggup kalau mereka hanya nak sediakan kenderaan saja sebab duit ni payah nak dapat.

Sebahagian daripada mereka setuju dengan pendapat aku, tapi mereka mulai telefon sana sini dan MMS gambar. Aku tunggu sebentar, selepas semuanya diam aku minta diri untuk balik dan berikan no tel jika ada apa2. Dalam kereta aku ketawa sendiri dengan pelbagai ragam kehidupan dan kepercayaan. Betullah ilmu dan pengetahuan, cara berfikir akan mempengaruhi corak kehidupan.

Sepanjang perjalanan balik ke Mentakab aku masih mendapat panggilan telefon dari beberapa orang yang masih berminat dengan duit ini. Akhirnya duit tersebut aku jual dengan harga RM450.00 condition fine++ sahaja kepada collector seperti aku.

Duit yang ada di sini adalah yang ke 4 aku pegang.

 

121 comments:

  1. betul tu bang,di Jonker Walk Melaka,saya pernah bertanya harga duit ni.condition memang cun.nak kata UNC,tak pasti.harganya rm450 sahaja

    ReplyDelete
  2. Murah tu, saya ke sana tak jumpa pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asalam,sy ade note RM50 sign ali abul hasan 3kpg n note RM100 sekpg.sy juga ade note RM50 sempena 50thn merdeka 6kpg..RM10 n RM5kondisi very fine)RM2 ade 5kpg..tipon sy 0125963298

      Delete
    2. Kt mane nk jual duit tndatangan aisyah yer?

      Delete
    3. Kt mane nk jual duit tndatangan aisyah yer?

      Delete
    4. Saya de duit Rm 50 ....Aisyah...Dan gabenor sebelumnya... Pls call 0122535470

      Delete
  3. saya seorang pencari/penjual barang2 purba . Jika minat duit syiling 50 sen longkang 1967 1968 saya sedia utk memaharkannya. Harga paling murah......... Jika tuan ingin cari apa duit pun saya boleh dapatkan ....

    ReplyDelete
  4. Salam dan trimo kasih banyak2 Radzami,
    Ghalib betul baca cerita demo tu..Sebagai pengumpul bidang sains Numismatik seharusnya kita mengajak masyarakat berpijak ke alam nyata.Memang masyarakat kita masih ada yg suka mengaitkan benda yg sukar diperolehi (spt wang ini,syiling yasin,10 sen 1971 dll)dgn cerita2 mistik.Tindakan Radzami tepat bila tidak layan semua kerenah mereka.
    Di Kelantan pun masih ramai "gang tarik duit"yg lebih banyak kepada amalan syirik dan khurafat....
    Terima kasih kerana sudi kongsi cerita pengalaman yg menarik"SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA"...

    ReplyDelete
  5. creta yg agak menarik n lawak bro....awat la kepercayaan mcm ni betol2 byk....semua pun pndang nk duit byk dgn cepat...masuk alam lain....cari brg pelik2....haih....tuhan yg satu diabaikan

    ReplyDelete
  6. Terima kasih dengan komen tuan2, pasal duit 50sen terbelah tu, saya ada beberapa set complete 1967, 1968 dan 1969. Juga complete 50sen keluaran msia, juga complete syiling yang dikeluarkan bank negara dari 1 sen hingga 50sen termasuk syiling rm1 parlimen dan rm1 bunga raya.

    Pasal geng tarik duit ni, saya ada banyak pengalaman, ada tukang yang ikhlas dan ramai yang cuba ambil kesempatan ke atas group yang datang, kekadang rasa ingin tahu membawa saya ke kelompok mereka ini. Cuma satu saja pandangan saya "banyak kenebatan anugerah Tuhan kepada mereka2 ini samada melalui sihir atau mungkin ilmu yang mereka pelajari, bila kita melihat kehebatan mereka lagi kuat hati kita akan berkata 'lagi hebat KEKUASAAN YANG ADA PADA ALLAH'" . Cuma satu perkara, jangan perlekehkan ilmu sesama manusia. Keimanan dan ilmu agama adalah kekuatan kepada manusia.

    maaf jika komen saya mengganggu perasaan sesiapa, ruang yang terhad untuk berbicara tentang perkara ini.

    ReplyDelete
  7. Tanya diri sendiri ...Adakah aku pernah dengan mata sendiri menengok dan mengenali mereka yang benar2 berjaya 'menarik' wang itu?. Kalau setakat dengar cerita sipolan sipolan tapi tak pernah tengok sendiri dengan mata sendiri elok lupakan saja. Memang ada yang hebat tapi apakah sanggup mereka 'menumpangkan rezeki mereka kepada kita' lebih2 lagi bagi membayar hutang kad kredit, pinjaman kereta/rumah, melancong, berkahwin lagi dan ..... Tepuk kepala tanya otak!

    ReplyDelete
  8. Kalau tak pernah ada yang berjaya, masakan ada yang gila mencari dan mencari. Hanya jauhari yang mengenal maknikam.

    ReplyDelete
  9. slam..ak ad 2 kping wang tanda tngan Ali Abdul Hasan Sulaiman,rm10 dn rm5,,wrna nya juga agak brlainan dari wang yg sedia ada,klau ada sapa2 berminat blh la cntc ak,0127418906..skian..

    ReplyDelete
  10. duit 100 aishah sy ade... brapa brni nk bli?

    ReplyDelete
  11. duit 20 aishah sya ade , ade sape nk kew ?? ade brni ... ehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih ada lg ke duit rm20 sign aishah? jika ada sms/call 0197057995

      Delete
  12. sy ada rm100 tanda tgn aisyah..bminat col sy 01119311321

    ReplyDelete
  13. pak TAM MAR 12 2012 ADA BANYAK DUIT ALI ABUL HASSAN SULAIMAN RM 1 RM10 RM 5 NAK BELI HUBUNGI 0177590351 [PAK TAM]

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau yang rm1 berapa harga nak jual

      Delete
  14. saya ada 6 keping rm 2 bertandatangan seperti di atas..xtau nak buat apa..berminat col saya..0126405988

    ReplyDelete
  15. saya ada duit rm 10 tandatangan aishah. siapa berminat sila email ke kasparov_knight@yahoo.com atau msg or call nafis-0173232674..

    ReplyDelete
  16. saya ada rm2 tandatangan aishah dan rm1 tandatangan oleh tansri jaffar husin, bminat email sel9per@gmail.com

    ReplyDelete
  17. saya ada duit RM5O..TANDATANGAN AISHAH.NK CARI PEMBELI YG BERMINAT

    ReplyDelete
  18. saya ada wang RM50 tandatangan aishah. berminat boleh sms/col 0125713634

    ReplyDelete
  19. nk jual 50 sen terbelah tepi thn1967 rm1000 call0142129675 ady

    ReplyDelete
  20. 1seen 1976,1979
    syiling yasin..
    jika berminat sila mesage sye di fb sye
    https://www.facebook.com/iqmal.hisyam.7

    ReplyDelete
  21. Syiling 50 sen 1968 berparit,Rm 1 kertas.

    ReplyDelete
  22. Syiling 50 sen 1968 berparit,Rm 1 syiling&kertas lama. call 01129712823

    ReplyDelete
  23. Duit syiling 3/4, 1/3, gambar naga, duit kaabah, 50 sen 1967 dll ada kat simpanan saya untuk sesiapa yang berminat.... jgn lupa letak harganya iye... 017-7328669

    ReplyDelete
  24. saya ada banknote RM50 ada tandatangan TSAAH di tepi sebelah kiri..017-9239593

    ReplyDelete
  25. 50sen 1975 belah tgh. berminat email saya wanman2772@gmail.com

    ReplyDelete
  26. mikum...emm nak kongsi cerita, mak saya ada juga dpt duit alam gaib ni..emm rm100 - 4 keping,rm50 3 keping so duit tu signature dia bertulisan jawi tak sma dgn signature skrg Zeti dan warnanya pu berbeza dari pada warna duit asal sebb warna duit alam ghaib tu lebih cantikk..from sabah

    ReplyDelete
  27. duit ni bkn tanda tgn aishah, tapi Ali abul hassan. aisyah mane dtgnye plk. duit ni ade konflik gabenor pada thn anwar kena tgkp, design zeti aziz tp sain ali abul hassan

    ReplyDelete
  28. sy ada beberapa syiling yasin asli untuk dimaharkan rm1000,pembeli serius sms@call 0142129675 ady

    ReplyDelete
  29. RM100 tandatangan sebelah kiri gabenor ali abul hassan,AG2749431
    call 0102580118

    ReplyDelete
  30. Saya ada rm10 sign aishah..no siri BT5339331
    Berminat boleh sms 0126940221

    ReplyDelete
  31. sepasang buluh perindu untuk di maharkan rm500,sesuai untuk perniagaan ,pemanis dll.boleh di uji dalam air ia akan bergerak dan melilit antara dua apabila di pisahkan..berminar call@sms ady 0142129675

    ReplyDelete
  32. aku ad RM2 sekeping ..sign aishah

    ReplyDelete
  33. syiling yassin 7 dan 9 untk diletgo..harge cun jln..area k.terengganu..01129338743

    ReplyDelete
  34. Sy ade note rm5 yg sain aisyah.bminat blwh sms or call 0163986954

    ReplyDelete
  35. saya ada syiling yassin 14 gambar orang tua sedang sembahyang, sangat berbeza dengan yassin biasa. Dapat dari alam ghaib. Kalau berminat sila email ke snizag59@yahoo.com

    ReplyDelete
  36. Assalamualaikum... saya ada duit tandantangan aisyah Rm2 ,Rm5 ada dua keping , Rm10 dan Rm50 ... sesiapa mahu boleh contact saya... 0173927364 & 01119499712 Fauzan ... dan letak harga anda ....kena harga jalan terus....

    ReplyDelete
  37. saya dari alam ghaib..siapa nak beli saya? sila call xxx-xxxxxxx ..

    ReplyDelete
  38. Sy ada dragon ball 1 bintang hingga 7 bintang dipercayai klw kumpul ketujuh tujuh bintang seekor naga akn keluar & menunaikn segala hajat anda. Sesiapa inginknnyee sila cll pm.

    ReplyDelete
  39. syiling 50 sen longkang..RM 5 jer kat pasar karat lokin..mna smpai beribu harganya...hahahaha...syiling yassin bertimbun ada disana...spuloh hinggit jer

    ReplyDelete
  40. Saya ada rm2 sign aishah jika berminat msg/call saya 01117831322

    ReplyDelete
  41. sy ade rm100 aishah sign tepi..berminat email sy dannynum2013@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Assalammualaikum. Sy ada duit Rm10 baru tp wrna nya pelik dan berbeza dengan duit Rm10 yg biasa. Saya nak jual duit tu tp tak tau dgn siapa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau encik berminat boleg hubungi saya di zahidahzaini91@gmail.com

      Delete
  43. semua caya ade duit alam ghaib...bangang btl korang ni...buktikan yg duit tu dari alam ghaib...xyah taksub sgt la weiii...pelik skit rupa duit tu...dari alam ghaib,asal pelik jer...alam ghaib...minda org melayu masih x berubah..

    ReplyDelete
  44. Saya ada duit syiling 50 sen belah tepi tahun 1967,1968,1969 dan 2001. Duit rm2,rm5,rm10,rm 50 & rm 100 tandatangan AISHAH. rm1.00 no siri ZA, ZAB, ZAB, ZAB. Jika sapa nak beli call saya. 019-2866475

    ReplyDelete
  45. sy ada rm100 sign aishah..klau brminat leh cntact sy 0174007827

    ReplyDelete
  46. Sy ade rm 100 aisyah..berminat call 011-15706010

    ReplyDelete
  47. sy ad rm1 aah,rm1 tun ismail n aziz taha.wet syilg lame dn syiling arab 10o riyal 140oH.b,minat wasup 01127344590

    ReplyDelete
  48. Nak jual rm 1 duit kertaa lama area penang

    ReplyDelete
  49. Sy ade rm5 sign aishah .. 0148920024

    ReplyDelete
  50. Assalamualaikum.. Sy ade RM5 , RM10 , RM2 yang sign aisyah.. Kepda sesiapa yang berminat sila hubungi sy.. 01119304651

    ReplyDelete
  51. Saya ada RM50 sign Aisyah... Nak dilepaskan semurah mungkin.. Hubungi 013-2473123 (whatsapp/sms)

    ReplyDelete
  52. Sy ada duit 50sen belah tgah, tahun 1967,1968,1969 bnyk. Duit kertas lama pun bnyk mcm2. Dan duit paling mahal pun ada, america punya 1 dollar coin tahun 1846. Memang mahal dh reach kt internet ratusan ribu ada, yg puluhan ribu pumw ada. Tapi x tau nk jual kt mane. Pm sy. 0102838286

    ReplyDelete
  53. Salam, saya ada duit rm10 tandatangan aishah . saya ada dua keping . satu tandatangan kat tepi, satu lagi tandatangan kat bawah . sapa2 yg berminat nak beli . boleh contact saya . 0198933039 ( call/text ) 0195823050 (whatsapp ) terima kasih :D

    ReplyDelete
  54. sy ada tndtgn aisyh rm10 brmint hbg 0137177727

    ReplyDelete
  55. Assalam..sy ade 5sen 1971 dan syiling2 gmbar paliment..dan sy juga ade syiling 10sen 2001 yg error..berminat..wassup..0126352127

    ReplyDelete
  56. Berminat pada al-quran kecil saiz 1"x0.5", hubungi 019-3938939

    ReplyDelete
  57. Blh suggest collector x sbb sy nk jual rm10 tndtgn abul hassan...

    ReplyDelete
  58. Kalau buat duit palsu pastu letak sign aisyah tu, berapa ramai lah yang kena tipu. Punya power jin, buang masa dorang je main duit ringgit malaysia dengan manusia ni. Duit alam ghaib lah sangat. Hantar ke alam baqa, baru berakal puak tarik duit ni.

    ReplyDelete
  59. sape2 nk wie ambo pitih RM400 utk ambo byar sewa umh, buleh jmpe ambo di alam ghaib dg segera..

    ReplyDelete
  60. Saya ada dt aisah 100 rm, ,dan dt sanggul dan dt orngtua tongkat,burung,7 sahabat dll.juga sulur bertam dn gemungga ( teras kilo dn gadingajah kecil,,,0126699298,,harry hanafi/fb

    ReplyDelete
  61. MENCARI DY AISAH 20RM,,0126699298

    ReplyDelete
  62. Assalamualaikum Tuan2 Sekalian.. Saya ada Duit rm10 tandatangan Aishah.. Masih baru..
    Serious buyer Boleh call saya 0183955580

    ReplyDelete
  63. Terima kasih, saya tidak membeli apa2 duit lama, simpan mana yg ada saja

    ReplyDelete
  64. Assalamuallaikum.
    Kami ad barang mangkok antirasa peninggalan jaman jepang sudah teruji dan pernah di tawar orang, serta guci peninggalan belanda yang belum tahu khasiatnya. Ingin kami maharkan, hanya utk buyer yg serius tanpa perantara, barang tidak akn mengecewakan saya jamin itu.
    Hub.
    085391877783
    Email : adeendri2312@gmail.com

    ReplyDelete
  65. Note rm1000 untuk di let go..pm 0136012843

    ReplyDelete
  66. btl ke rm1 sign aisyah dan syiling 10sen ni tinggi nilai daggangannya? kat mana nak jual erk?

    ReplyDelete
  67. btl ke rm1 sign aisyah dan syiling 10sen ni tinggi nilai daggangannya? kat mana nak jual erk?

    ReplyDelete
  68. btl ke rm1 sign aisyah dan syiling 10sen ni tinggi nilai daggangannya? kat mana nak jual erk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh contact no ni 0192928924.

      Delete
  69. Siapa ad duit ni PM sy 0148421934

    ReplyDelete
  70. membeli duit rm1 aishah.. hubungi saya muhammad 012-3894484

    ReplyDelete
  71. RM1, RM2,RM5,RM10 dan RM100 tandatangan Aishah atau Ali Abul Hassan Sulaiman.0133881710

    ReplyDelete
  72. RM50 tandatangan tengah Tan Sri Dato Ali Abdul Hassan dan RM50 tandangan tepi tan sri dato ahmad bin Don wasap 0193128202

    ReplyDelete
  73. Saya Ingin Melepaskan Rm1 tandatangan Tan Sri Dato Ali Abdul Hassan yang di simpan sebagai koleksi peribadi - WhatApp : 018 365 7197

    ReplyDelete
  74. Saya ada duit kertas rm100 tandatangan Tan Sri Dato Ali Abdul Hassan..utk maklumat lanjut contact sy 01124394544

    ReplyDelete
  75. Saya ada duit kertas rm100 tandatangan Tan Sri Dato Ali Abdul Hassan..utk maklumat lanjut contact sy 01124394544

    ReplyDelete
  76. Saya ada duit kertas rm100 tandatangan Tan Sri Dato Ali Abdul Hassan..utk maklumat lanjut contact sy 01124394544

    ReplyDelete
  77. Saya ada duit rm 5 tandatangan aisyah middle yang ingin dijual jika berminat sila hubungi saya 0173807421

    ReplyDelete
  78. Saya ada duit rm 5 tandatangan aisyah middle yang ingin dijual jika berminat sila hubungi saya 0173807421

    ReplyDelete
  79. Saya ada duit rm 5 tandatangan aisyah middle yang ingin dijual jika berminat sila hubungi saya 0173807421

    ReplyDelete
  80. Sy sedang mencari duit rm1 ttgn aishah..sesiapa ada sila wassap sy..kita boleh bincangkan harga nt..0136671543

    ReplyDelete
  81. saya duit rm10 tandatangan aishah.. berminat direct call 01122246064

    ReplyDelete
  82. saya duit rm10 tandatangan aishah.. berminat direct call 01122246064

    ReplyDelete
  83. Salam..sye ade duit RM5 lame tande tangan AISYAH..sesiape berminat sila call sye 0173543665

    ReplyDelete
  84. saya ada duit rm5 sign aisya kalau ada yg berminat boleh pm saya 01131472258

    ReplyDelete
  85. saya ada duit rm5 sign aisya kalau ada yg berminat boleh pm saya 01131472258

    ReplyDelete
  86. Assalam...tuan2 sekalian..org melayu bukan bodoh kerana terlalu taksub dgn alam ghaib...tetapi aktiviti tarik duit memang wujud...siapa yg xpcaya tu yg bodoh...kalau sungguh2 nak bukti boleh whatsapp saya...saya bgi gambar dan video sekali macam?...01119540123-dzul

    ReplyDelete
  87. Saya ada 2 dan 5 ringgit sign aishah

    ReplyDelete
  88. Saya ada duit dari alam bunian note rm10
    Duit sama seperti rm10 biasa,cuma ada wafak tulisan jawi yang perlu dilihat melalui lampu ULTRA UNGGU
    Baru nampak tulisan nya...jika nak melihat wasaap saya di 0197073760

    ReplyDelete
  89. saya ada rm50 tandatangan Aishah..bmnt sila WA 0182768770

    ReplyDelete
  90. siling parlimen 5cen 1967,76
    10cen 1967,68,73,76,77,80,81,82
    20cen 1968,69,71,73,76,77,79,80,81,82,87,88
    50cen 1973,78,80,81,82
    state north of borneo 2 1/2cen 1903..0195845520

    ReplyDelete
  91. 01123732204
    Sila berhubung untuk urusan rm20 lame...
    Wasap sy k...tuk harga...area k.l,n9 dn selangor...
    Tq

    ReplyDelete
  92. Kertas 2 ringgit sign aishah..pm me 0102333192

    ReplyDelete
  93. Kertas 2 ringgit sign aishah..pm me 0102333192

    ReplyDelete
  94. Dear En Raizal (President Round 3 redbox)
    Bila nk gi karok lagi???? Takat layan dragon ball x pyh larr...

    ReplyDelete
  95. salam...sya ada duit kertas lama yg nk di jual..rm10,rm5,rm2,rm1 dan rm1 shiling lama...

    ReplyDelete
  96. sy ada beberapa keping duit syiling british sapa nk beli sila hubungi sy mlalui msg or WhatsApp d no 0145073176.(nk tgok duit sila berhubung secara direct..)

    ReplyDelete
  97. Saya ada duit 2 dollar, Tongkang no siri QU519960 condition 95% tiada koyak. Minat wassup/call 01133046219

    ReplyDelete
  98. Saya ada rm1 siri ke 4 no siri L/87 127273 condition 95% tiada koyak. Minat wassup/call 01133046219

    ReplyDelete
  99. Saya ada rm10 siri ke 3 no siri F/8 798404 condition 95% tiada koyak. Minat wassup/call 01133046219

    ReplyDelete
  100. Saya ada Saudi Arabia 1 riyal 2007 condition 95% tiada koyak. Minat wassup/call 01133046219

    ReplyDelete
  101. Boleh contact no ni kalau ada yg nak beli 0192928924

    ReplyDelete
  102. Duit kertas Rm10 tanda tangan Gabenor Aisyah untuk di jual. Sila wasap 013-6118862

    ReplyDelete
  103. Sy pn byk koleksi duit lm..call 0179160392

    ReplyDelete